Ξήλωσαν το «Hungry but chic»

Οι έντονες αντιδράσεις για σλόγκαν «Hungry But Chic» ανάγκασαν μεγάλο πολυκατάστημα στην οδό Ερμού να αλλάξει τη βιτρίνα του.

Ξήλωσαν το «Hungry but chic»

Η φραση «Hungry But Chic», δηλαδή πεινασμένη αλλά σικ, είναι από την καμπάνια της εταιρείας ρούχων Kookaϊ, όμως στην Ελλάδα απέκτησε άλλη σημασία.

Χιλιάδες οργισμένα μηνύματα αναρτήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνοντας λόγο για πρόκληση.

Η συγκεκριμένη καμπάνια προκάλεσε αντιδράσεις και σε άλλες χώρες, καθώς όπως πολλοί ισχυρίστηκαν επανέφερε το πρότυπο της ανορεξικής γυναίκας.
Πηγή ethnos.gr

Comments are closed.