Απαισιόδοξοι οι καταναλωτές σύμφωνα με έρευνα
Η οικονομική κρίση θρυμματίζει τη παγκόσμια εμπιστοσύνη, με τα 3/4 των νοικοκυριών να περικόπτουν δαπάνες και τους καταναλωτές στις αναδυόμενες χώρες να αισθάνονται ιδιαίτερα ασφυκτικά, σύμφωνα με σημερινή έρευνα. Ενώ χώρες όπως η Κίνα, η Ινδία και η Ρωσία έχουν συμβάλει στην ανάπτυξη των καυσίμων παγκοσμίως, η έρευνα των 22 κρατών το Νοέμβριο έδειξε πως η αισιοδοξία του καταναλωτή στις αναπτυσσόμενες χώρες υπέστη «απότομη πτώση». «Υπάρχει πολύ αμφιβολία για το από πού θα προέλθει η ανάπτυξη τώρα» δήλωσε ο Clifford Young της διεθνούς έρευνας αγοράς και εταιρείας δημοσκοπήσεων που πραγματοποίησε την έρευνα. Βάσει των αποτελεσμάτων η παγκόσμια καταναλωτική αισιοδοξία σχεδόν μειώθηκε κατά το ήμισυ. Μόνο το 31% περιέγραψε την οικονομική κατάσταση πολύ καλή ή καλή το Νοέμβριο σε σύγκριση με το 55% που είπαν το ίδιο πράγμα τον Απρίλιο του 2007.