Πτώση στα διαφημιστικά έσοδα
Έως και 20% προβλέπεται να πέσουν τα έσοδα από τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Αγγλία μέσα στο 2009, σύμφωνα με πηγές μιντιακού πρακτορείου. 12% πτώση είναι το πιο αισιόδοξο σενάριο που επιφυλάσσεται για τον Ιανουάριο όταν η πιο απαισιόδοξη εκδοχή μιλά ακόμα και για 20% μείωση για το νέο έτος που διανύουμε. Ωστόσο, υπάρχει και φως στο τούνελ για τους διαφημιστές μιας και το κόστος της τηλεοπτικής διαφήμισης έχει φτάσει στα πιο χαμηλά του επίπεδα εδώ και δύο δεκαετίες ενώ, όπως φαίνεται, η θεαματικότητα αναμένεται να αυξηθεί κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.