Πτώση διαφημιστικών εσόδων για τη New York Times
Η αμερικανική εταιρεία «New York Times» ανέφερε 21% πτώση των διαφημιστικών εσόδων, από χρόνο σε χρόνο, το μήνα Νοέμβριο. Η έκθεση για το μήνα αυτό συγκεκριμένα αναφέρει:
• πτώση εθνικών διαφημιστικών εσόδων κατά 21,1%,
• διαφημίσεις λιανικού εμπορίου πτώση γύρω στο 15,9%
• διαβαθμισμένες διαφημίσεις κάτω κατά 33,3%.
Ακόμα και ο χώρος του διαδικτύου που κάποτε θεωρούνταν από τους διαφημιστές ιδιαίτερα προσοδοφόρος, σημείωσε πτώση γύρω στο 3,8%. Εντός του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας τα διαφημιστικά έσοδα έπεσαν κατά 31,3% από χρόνο σε χρόνο, των ακινήτων κατά 34,4% και της κατηγορίας «ζητείται βοήθεια» τα διαφημιστικά έσοδα σημείωσαν πτώση κατά 45,2%. Συνολικά, τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 13,9% σε ετήσια βάση τον περασμένο μήνα παρ’ όλο που τα έσοδα από την κυκλοφορία αυξήθηκαν κατά 4,2%. Νωρίτερα αυτό το μήνα η εφημερίδα «New York Times» δήλωσε ότι σχεδιάζει να πουλήσει ή να υποθηκεύσει την έδρα του ώστε να συγκεντρώσει $225 εκ. Παράλληλα, αναζητά και άλλες εναλλακτικές χρηματοδότησης καθώς, όπως λένε και ανώτερα στελέχη, το 2009 πρόκειται να είναι ”χρονιά-πρόκληση”.