Καταδίωξη που ανοίγει μεγάλη συζήτηση
Το χθεσινοβραδινό θρίλερ της καταδίωξης του Ν.Καρβέλα και της Α.Πανιά στους δρόμους της Βάρης ανοίγει ένα μεγάλο κύκλο συζητήσεων. Ο συνθέτης οδηγούσε το πολυτελές τζιπ του που έχει φιμέ τζάμια και σύμφωνα με τους αστυνομικούς έκανε επικίνδυνες προσπεράσεις. Όταν τον είδε περιπολικό που βρισκόταν στην περιοχή και του έκανε σήμα να σταματήσει εκείνος ανέπτυξε ταχύτητα και έφυγε. Όταν κάποια στιγμή το περιπολικό τον πλησίασε ο συνθέτης άνοιξες το παράθυρο και αντάλλαξε “γαλλικά” με τους αστυνομικούς και έφυγε ξανά. Οι αστυνομικοί διαπίστωσαν με ποιόν είχαν να κάνουν έδωσαν σήμα για νέο μπλόκο και τον ακολούθησαν.
Ο συνθέτης συνέχισε να τρέχει, να περνά με κόκκινα και πέρασε και από δεύτερο μπλόκο. Τελικά στο τρίτο μπλόκο στο οποίο βρισκόταν πλέον ο διοικητής του τοπικού τμήματος ο συνθέτης μην έχοντας άλλο τρόπο να ξεφύγει σταμάτησε αλλά δεν κατέβηκε από το αυτοκίνητο δηλώνοντας ότι το αυτοκίνητο αποτελεί νομικά ιδιωτικό άσυλο και δεν μπορεί κανείς ούτε να μπει ούτε να τον υποχρεώσει να βγει. Ο διοικητής προφανώς γνωρίζοντας ότι θα αντιμετωπίσει δυσκολίες είχε ήδη καλέσει εισαγγελέα που βρισκόταν καθοδόν προς το τμήμα. Τελικά ο Καρβέλας μετά από ώρα και αφού σύμφωνα πληροφορίες γινόταν ανταλλαγή νομικών επιχειρημάτων με τον διοικητή για τον αν μπορεί να του γίνει έλεγχος ή όχι δέχτηκε να μπει στο αυτοκίνητο του ο διοικητής και μαζί πήγαν στο τμήμα για τα περαιτέρω.
Στον έλεγχο που ακολούθησε στο όχημα βρέθηκε ένα πιστόλι που ανήκει στον συνθέτη ο οποίος έχει και την σχετική άδεια οπλοφορίας. Φυσικά έχει σχηματιστεί δικογραφία η οποία σύμφωνα μάλιστα με όσα ανέφερε ο δικηγόρος του συνθέτη είναι αρκετά μεγάλη.
Τα ερωτήματα που τίθονται βέβαια από την στιγμή που έγινε γνωστό το περιστατικό είναι πολλά κι αφορά τόσο την στάση της αστυνομίας όσο και την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Προφανώς σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που κάποιος μη επώνυμος δεν σταματούσε σε σήμα και περνούσε τα κόκκινα και τα μπλόκα η αστυνομικοί θα έκαναν άλλα πράγματα τόσο κατά την διάρκεια της καταδίωξης αλλά και όταν το όχημα είχε πλέον ακινητοποιηθεί. Επίσης θα πρέπει να μάθουμε αν όσα ισχυρίζεται ο συνθέτης περί ασύλου ισχύουν και αν ναι γιατί όλοι εμείς υποχρεωνόμαστε να βγούμε από τα οχήματα μας και αν όχι γιατί δεν υποχρεώθηκε ο συνθέτης να βγει.
Κάνουμε το σχετικό ρεπορτάζ και αργότερα θα έχουμε απαντήσεις όχι τόσο για αυτό κάθε αυτό το γεγονός αλλά για τις ενδιαφέρουσες παραμέτρους του.