«Κάθε πακέτο που ανοίγει κρύβει μια συγκινητική ιστορία»
Αυτές οι λέξεις (και μόνο) κρύβονται στα σημερινά γαλάζια πακέτα που θα λάβετε. Οπως καταλαβαίνετε πρόκειται για promotion της επιτυχημένης εκπομπής. Από τη μια, θα μας πείτε, το επιτυχημένο δεν θα έπρεπε να στερείται διαφήμισης. Από την άλλη, θα αναρωτηθούμε ποιος σκέφτηκε και υλοποίησε ένα τόσο κενό (και κυριολεκτικά και μεταφορικά) πρότζεκτ; Αντί το κανάλι της Κάντζας να κάνει περικοπές σε ανθρώπινο δυναμικό, μήπως θα έπρεπε να προβαίνει σε περικοπές ανούσιων προωθητικών ενεργειών; Λέμε μήπως…