Αυτόκλητοι υπερασπιστές
Τις τελευταίες εβδομάδες λαμβάνουμε email από συγκεκριμένη επισκέπτρια του site η οποία αυτόκλητα – υποθέτουμε – υπερασπίζεται την Έλλη Στάη από πληροφορίες μέσα σε εισαγωγικά που μεταδίδουμε. Εκτός του ότι οι πληροφορίες μας είναι διασταυρωμένες και ως εκ τούτου αδιάψευστες, μας παραξένεψε η άνεση με την οποία χειρίζεται θέματα lead in και ποσοστών που μόνο ειδικός (τηλεκριτικός ή τηλεαστέρας) έχει στη διάθεσή του, γι αυτό θεωρούμε ότι με τον τρόπο της εκθέτει αντί να υπερασπίζεται την παρουσιάστρια του καναλιού. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο δεν δημοσιεύουμε ολόκληρες τις επιστολές της. Είναι όμως τόσες πολλές που δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε έστω και επιγραμματικά: ούτε λίγο ούτε πολύ λοιπόν, η αυτόκλητη υπερασπίστρια της Έλλης Στάη, επιρρίπτει όλες τις ευθύνες στους άλλους εκτός από την παρουσιάστρια για τα χαμηλά ποσοστά του δελτίου. Από τον Γ. Παπουτσάνη που ανέλαβε μόλις πριν δεκαπέντε ημέρες, μέχρι τον Ν. Κακαουνάκη και τον Γ. Κύρτσο. Από το χαμηλό lead in και από κει στο σύνολο του προγράμματος του σταθμού, μέχρι τις συζητήσεις για την πώλησή του. Ως “enimerosi24” θεωρούμε ότι η επιτυχία ή η αποτυχία ενός δελτίου δεν είναι ευθύνη ενός και μόνο ανθρώπου, αλλά ενός συνόλου παραγόντων. Ως εκ τούτου επί της ουσίας δεν διαφωνούμε. Δεν μπορούμε όμως να επιρρίψουμε ευθύνες στον νέο διευθυντή ειδήσεων του καναλιού, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχει προλάβει καλά – καλά, να ενημερωθεί. Δεν μπορούμε επίσης να συγκρίνουμε την Έλλη Στάη με την Ρίτσα Μπιζόγλη, όχι ότι η τελευταία υπολείπεται σε κάτι, αλλά διότι η σύγκριση αδικεί την έμπειρη παρουσιάστρια. Επίσης, αν έχει απαξιωθεί ο σταθμός με τις συνεχείς αλλαγές παρουσιαστών, διευθυντών και άλλων στελεχών ή αν η συζήτηση για την πώλησή του δεν βοηθά στην οικοδόμηση ενός σοβαρό προφίλ, αυτά είναι στοιχεία που συνεκτιμά κανείς όταν πρόκειται να συνεργαστεί με το κανάλι. Εν πάση περιπτώσει, τα νούμερα είναι αμείλικτα. Εμείς αν καυτηριάσαμε κάτι ήταν οι καβγάδες μεταξύ των συντελεστών του δελτίου, λέγοντας ότι δεν βοηθούν στην αντεπίθεση που – προφανώς θέλει να κάνει το κανάλι, για να καλύψει το χαμένο έδαφος σε επίπεδο ενημέρωσης.