Μπάρες στο Μετρό για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής

Μπάρες στο Μετρό για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής

Εντός του Ιουλίου αναμένεται να κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη το υπουργείο Ανάπτυξης, έργο στο πλαίσιο του οποίου θα τοποθετηθούν μπάρες στο Μετρό για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής.

Μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες θα υπάρξουν νεότερα και για το διαγωνισμό για τις 1.000 «έξυπνες» στάσεις του ΟΟΣΑ.

Συγκεκριμένα, την Τρίτη συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ για τα δύο έργα Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), της Τηλεματικής και του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου.

– Για το έργο της Τηλεματικής, εγκρίθηκαν οι τεχνικές προσφορές και των δύο υποψηφίων, οι οποίοι στις 29 Μαρτίου είχαν καταθέσει δεσμευτικές προσφορές.

Οι υποψήφιοι είναι οι Τέρνα Ενεργειακή – Unisystems και Intrasoft International – Intrakat.

Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις, εντός των επόμενων 2 εβδομάδων θα προχωρήσει το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου.

– Για το έργο του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου, εγκρίθηκε η έναρξη της τελικής φάσης του διαγωνισμού και εντός του Ιουλίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.

Με το συγκεκριμένο έργο θα τοποθετηθούν μεταξύ άλλων μπάρες στο Μετρό για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής.

Οι έξι υποψήφιοι, οι οποίοι συνεχίζουν στη διαδικασία του διαγωνισμού και καλούνται να υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές είναι οι εξής:

1) Intracom IT Services – Intrasoft International –  Intracom Telecom – Intrakat
2) Indra Sistemas
3) Τέρνα Ενεργειακή – LG – CNS CO
4) ΑΤΕΣΕ
5) Άκτωρ Παραχωρήσεις – Unisystems
6) Ericsson Hellas

«Δύο πολύ σημαντικά έργα για την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της Αττικής και της βελτίωσης του συγκοινωνιακού έργου των αστικών συγκοινωνιών, μπαίνουν στην τελική τους φάση», δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.

«Προχωρούμε με τα χρονοδιαγράμματα που είχαν ανακοινωθεί. Στα έργα αυτά θα έχουμε παράλληλη αξιοποίηση ιδιωτικών και κοινοτικών πόρων ως έργα ΣΔΙΤ, ένα μοντέλο το οποίο πιστεύουμε ότι θα δημιουργήσει ποιοτικά και σε βάθος χρόνου λειτουργικά έργα και θα ενισχύσει την υγιή επιχειρηματικότητα προς όφελος του πολίτη και του δημόσιου συμφέροντος», προσέθεσε.
Πηγή in.gr

Comments are closed.