1595 Ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη της Αθήνας
Την επαναλειτουργία και την επέκταση της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του δημότη, γνωστής από τον αριθμό κλήσης της ως 1595, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, κατά την επίσκεψή του στα γραφεία του τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών.
«Από σήμερα η προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» υπογράμμισε ο κ. Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα».
Η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, 1595, από τις 25 Φεβρουαρίου θα λειτουργεί επί δωδεκάωρο, από τις 8.00 π.μ. έως τις 8.00 μ.μ.
Όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων, κ. Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.