1595 Ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη της Αθήνας

1595 Ανοιχτή γραμμή εξυπηρέτησης του δημότη της ΑθήναςΤην επαναλειτουργία και την επέκταση της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του δημότη, γνωστής από τον αριθμό κλήσης της ως 1595, ανακοίνωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, κατά την επίσκεψή του στα γραφεία του τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών.

«Από σήμερα η προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» υπογράμμισε ο κ. Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα».

Η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, 1595, από τις 25 Φεβρουαρίου θα λειτουργεί επί δωδεκάωρο, από τις 8.00 π.μ. έως τις 8.00 μ.μ.
Όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του δήμου Αθηναίων, κ. Θεόδωρος Λιβάνιος, σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.

Comments are closed.