Αυστραλός ισχυρίζεται πως η Qantas τον είχε στην αναμονή για 15 ώρες!
Ένας Αυστραλός, ο Andrew Kahn, ο οποίος κάλεσε την επίσης αυστραλιανή αεροπορική εταιρεία Qantas Airways για να επιβεβαιώσει τις λεπτομέρειες της πτήσης του προς Νέα Υόρκη, την ερχόμενη Κυριακή, ισχυρίζεται πως τον άφησαν σε τηλεφωνική αναμονή επί 15 ολόκληρες ώρες.
Στο διάστημα αυτό, ο επιχειρηματίας από την Αδελαΐδα έκλεισε τις δουλειές μέσω Διαδικτύου, «σέρφαρε» και κατάφερε να τελειώσει μέχρι και ένα βιβλίο πανεπιστημιακού επιπέδου με περισσότερες από 200 σελίδες σε σχετικό με το μάνατζμεντ (Bazerman & Moore’s seventh edition of Judgment in Managerial Decision Making).
«Ήθελα να δω τι ακριβώς εννοούσαν λέγοντας ‘όσο το δυνατόν συντομότερα’», δήλωσε στο Fairfax o Αυστραλός.
Το τηλεφώνημά του διήρκεσε από τις 19:22 μ.μ. της προηγούμενης Τετάρτης έως τις 11 π.μ. της προηγούμενης Πέμπτης, οπότε και ο ίδιος αποφάσισε να κλείσει, μην έχοντας συνδεθεί με εκπρόσωπο της εταιρείας, επειδή δεν άντεξε άλλη αναμονή.
Πηγή protothema.gr