Sunday views
Η πρώτη γρήγορη ματιά στην σημερινή Κυριακάτικη εκδοτική μάχη μας έδειξε…
Ότι συνεχίζει να βελτιώνεται τεύχος με το τεύχος το Big Fish όσον αφορά το αισθητικό του μέρος και με γρήγορους ρυθμούς συναντά τον ανταγωνισμό. Όσον αφορά το “Θέμα” συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς ο Τ.Θεοδωρόπουλος οι κριτικές του οποίου για τις ταινίες που πρόκειται να κυκλοφορήσουν έρχονται πάντοτε σε μερική και συνήθως σε πλήρη αντίθεση με αυτές των “βαρόνων” της κινηματογραφικής κριτικής στην Ελλάδα. Το ενδιαφέρον φυσικά είναι ότι η αντίθεση δεν γίνεται απλά για να βγαίνουμε εμείς να λέμε ότι ο Θεοδωρόπουλος γράφει τα αντίθετα από τον Δανίκα και τον Ζουμπουλάκη (κλπ, κλπ) αλλά οι κριτικές και οι βαθμολογίες συνοδεύονται από συγκεκριμένη επιχειρηματολογία. Έτσι όποιος ενδιαφέρεται να δει κάποια ταινία μπορεί κάθε εβδομάδα να διαβάσει δύο διαφορετικές αλλά εμπεριστατωμένες κριτικές και έτσι να έχει την καλύτερη δυνατή και ολοκληρωμένη εικόνα μπροστά του για να επιλέξει αν θα πάει να την δει ή όχι. Τώρα το ποιός δικαιώνεται κάθε φορά ή ποιόν κριτικό βρίζουν τελικά οι θεατές βγαίνοντας από την σκοτεινή αίθουσα είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία που δεν μπορεί να αναλυθεί σε λίγες γραμμές αφού τελικά τόσο η συγγραφή μιας κριτικής όσο και η παρακολούθηση και κατανόηση μιας ταινίας είναι μια εντελώς μα εντελώς προσωπική υπόθεση …
Ότι το Βημαgazino για τρίτη συνεχή εβδομάδα ήταν αναμφισβήτητα το περιοδικό που στον τομέα του ξεχώρισε. Αυτή την φορά όχι για τον πλούτο των θεμάτων του όπως τις περασμένες εβδομάδες αλλά για το εξαιρετικό του timing αφού είχε στείλει ρεπόρτερ στο Αλ Τσαντίρι που προβλήθηκε την Τρίτη και είχε πλήρες ρεπορτάζ και παρασκήνιο τόσο για το συγκεκριμένο επεισόδιο που έπιασε το εντυπωσιακό 63,9% στο ραβασάκι της AGB όσο και γενικά για το τι συμβαίνει στο πλατό της εκπομπής. Όσοι γνωρίζουμε τους χρόνους έκδοσης των ενθέτων περιοδικών καταλαβαίνουμε πολύ καλά τι σημαίνει να ετοιμάζεται το κεντρικό θέμα του περιοδικού που μπαίνει μάλιστα εξώφυλλο λίγες ώρες πριν το περιδοικό πρέπει να βρίσκεται στο τυπογραφείο. Αντιθέτως το δεύτερο τεύχος του BHMAdeco θα λέγαμε ότι αντί να πλησιάσει τον μέσο αναγνώστη ξέφυγε ακόμη περισσότερο από το πρώτο τεύχος και μας οδηγήσε σε deco μονοπάτια τα οποία μπορούν να “περπατήσουν” πολύ λίγοι.
ΥΓ: Εκπληκτική τόσο η ιστορία όσο και η διήγηση της αναγνώστριας του BHMAgazino που στην σχετική στήλη που έχει το περιοδικό αποφάσισε να δημοσιοποιήσει την πραγματικά “μοναδική” από πολλές απόψεις περιπέτεια που έζησε με τον cyber- ερωτύλο αρραβωνιαστικό της…
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η πρόταση του “Ε” Men πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Προσεγγίζοντας το από την σκοπιά και την διαχρονική φιλοσοφία του “Έψιλον” πάνω στα πράγματα το περιοδικό προχώρησε σε μια εναλλακτική προσέγγιση στο θέμα “Άντρας” που προκαλεί εντύπωση γιατί ήρθε σε μια χρονική στιγμή αμέσως μετά την κυκλοφορία των αντρικών εκδόσεων των μεγάλων Κυριακάτικων εφημερίδων καθώς και των νεών τευχών των μηνιαίων αντρικών περιοδικών και έτσι είχαμε νωπή και μπροστά μας την σύγκριση. Το αν η προσέγγιση του “Ε” ήταν καλή ή κακή, πετυχημένη ή αποτυχημένη θα την κρίνουν οι αναγνώστες αυτό όμως που είναι βέβαιο και μπορούμε να πάρουμε θέση δημοσιογραφικά ήταν πώς ήταν εντελώς διαφορετική από όλα τα υπόλοιπα έντυπα του είδους (που μεταξύ μας κινούνται στις ίδιες πάνω κάτω νόρμες και lifestyle επιταγές) και αυτό από μόνο του δίνει ένα credit στην ομάδα που δούλεψε για το συγκεκριμένο τεύχος.
Στα αμιγώς mediaka πράγματα να σημειώσουμε τις πολλές ειδήσεις που κατάφεραν να αλιεύσουν οι “Τυπολογίες” (Παρόν) από την Μιχαλακοπούλου οι οποίες αφορούσαν σε πλήθος νέων εξελίξεων σε πολλά διαφορετικά μέτωπα για τον ΔΟΛ και φυσικά να ευχηθούμε τα καλύτερα στο Mediablog που αποτελεί μια από τις πιο δυνατές ιντερνετικές mediaκες φωνές και αυτές τις μέρες γιορτάζει…