Κάμψη πέντε μονάδων στη δημοτικότητα του Ολάντ δείχνει δημοσκόπηση
Μικρή πτώση είχε η δημοτικότητα του Γάλλου προέδρου Φρανσουά Ολάντ μέσα στον Ιούλιο, αποτέλεσμα, όπως εκτιμούν οι αναλυτές, της κακής κατάστασης της γαλλικής οικονομίας και της συνεπακόλουθης αύξησης των φόρων.
Η δημοφιλία του προέδρου, σύμφωνα με μέτρηση της εταιρείας LH2 που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Nouvel Observateur, βρίσκεται στο 53% έναντι 58% τον προηγούμενο μήνα.
Αντίθετα, αμετάβλητη παρέμεινε η δημοφιλία του πρωθυπουργού Ζαν-Μαρκ Ερό, στο 56%.
Ο Ολάντ εξελέγη πρόεδρος στις 6 Μαΐου, με πρόγραμμα το τέλος της ύφεσης και τον περιορισμό της ανεργίας με παράλληλη αύξηση στο εισόδημα των χαμηλόμισθών.
Κάτι τέτοιο όμως όχι μόνο δεν έχει γίνει εφικτό ως τώρα, αλλά αντίθετα η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, η Peugeot σκοπεύει να κλείσει το μεγαλύτερο εργοστάσιό της και να απολύσει 8.000 εργαζόμενους.
Νωρίτερα, δημοσκόπηση της εταιρείας Ifop κατέγραφε ακόμη μεγαλύτερη πτώση της δημοφιλίας του Ολάντ, κατά 7 μονάδες από το 63% στο 56%. Οι δημοσκόποι αναφέρουν ότι ο Ολάντ, σε αντίθεση με τον Σαρκοζί, δεν είχε περίοδο χάριτος από την κοινή γνώμη, που έχει κουραστεί από την κρίση.
Σύμφωνα πάντως με τη μέτρηση, ο Φρανσουά Ολάντ προσφέρει περισσότερη αισιοδοξία στους άνδρες παρά στις γυναίκες.
Πηγή in.gr