Το γκολ του Ολυμπιακού στην ΕΠΟ
Ο τελικός του Κυπέλλου είναι το μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός το Σάββατο το βράδυ, με τον Ατρόμητο να ψάχνει την έκπληξη και τον Ολυμπιακό να θέλει να κάνει το ντάμπλ. Τα περσινά έκτροπα, που έκαναν το γύρο του κόσμου με την ΑΕΚ να παίρνει το τρόπαιο από τον Πιλάβιο εν μέσω δακρυγόνων είναι μια εικόνα, που δεν πρέπει να επαναληφθεί. Αντί λοιπόν η ΕΠΟ να ηγηθεί μιας καμπάνιας, ώστε ο τελικός να είναι γιορτή, ηγήθηκε ο Ολυμπιακός!
Η Διεύθυνση Επικοινωνίας των Πειραιωτών εξέθεσε ανεπανόρθωτα την Ομοσπονδία πραγματοποιώντας μια φανταστική εκδήλωση για τα ελληνικά δεδομένα. Αν αξίζει λοιπόν ένα μεγάλο μπράβο για την ΠΑΕ Ολυμπιακός, σίγουρα αξίζει μια κριτική για την Επικοινωνία της ΕΠΟ που, όπως ομολογούν οι ειδικοί, ήταν και παραμένει ο αδύναμος κρίκος για την πολύπαθη Ομοσπονδία.
Ο Ολυμπιακός βγήκε μπροστά από τα γεγονότα κάνοντας μια κοινή παρουσίαση των Προέδρων, των προπονητών και των αρχηγών των φιναλίστ, ενώ στη μέση υπήρχε ο Πιλάβιος. Η οργάνωση και η παρουσίαση έγινε από την Επικοινωνία του Ολυμπιακού και η ΕΠΟ ήταν παρούσα δια του προέδρου της, ως παρακατιανή!
Για τους μη γνωρίζοντες η ΕΠΟ είναι η διοργανώτρια του Κυπέλλου, άρα στο δικό της προϊόν κάποιοι άλλοι κάνουν αυτό που δεν μπορεί αυτή να κάνει! Οι ομάδες βλέποντας την αδυναμία των διοργανωτών, να προλάβουν τα γεγονότα πήραν πρωτοβουλία παρουσιάζοντας ένα ωραίο και ενωτικό πρόσωπο. Kλέβοντας τις εντυπώσεις. Πολλοί ρώτησαν καλά τι κάνουν αυτοί που πληρώνονται στη ΕΠΟ για το κομμάτι της Επικοινωνίας, με 2 και 3 χιλιάδες μηνιαίως, δηλαδή οι έμμισθοι δημοσιογράφοι και η εταιρεία που πιθανόν να συνεργάζονται; Η απάντηση δόθηκε από την εκδήλωση του Ολυμπιακού, που ξεγύμνωσε την ΕΠΟ για πολλοστή φορά, στέλνοντας το μήνυμα στον Πιλάβιο πως η ΕΠΟ είναι ανύπαρκτη στο επικοινωνιακό πεδίο.
Μπράβο λοιπόν στον Ολυμπιακό για την όμορφη προσπάθεια, ώστε ο τελικός επιτέλους να γίνει γιορτή. Όσο για την ΕΠΟ στο ποδοσφαιρικό στερέωμα παραμένει αναπάντητο το ερώτημα γιατί ο Σοφοκλής Πιλάβιος ένας έξυπνος παράγων αποδέχεται την πολύχρονη ανίατη κατάσταση του Γραφείου Τύπου. Η ΕΠΟ έχει δεχτεί τόσα επικοινωνιακά αυτογκόλ που αν έπαιζε στο πρωτάθλημα θα είχε υποβιβαστεί.