Αγώνας CIRCUIT 50 – 180 CC από τον Μοτοσυκλετιστικό Όμιλο Θεσσαλονίκης
Ο ΜΟΘ διοργανώνει αγώνα τύπου circuit σε ασφάλτινη πίστα για μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού underbone (πάπιες) , scooter και vespa . Ο αγώνας θα γίνει τέλη Απριλίου. Λεπτομέρειες και ο ειδικός κανονισμός θα ανακοινωθούν πολύ σύντομα. Σε κάθε κατηγορία θα συμμετέχουν το ανώτερο 30 μοτοσυκλέτες. Οι κατηγορίες θα είναι 7: 3 για πάπιες, 2 για scooter, 2 για vespa.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ – ΤΕΧ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Οι κατηγορίες θα είναι οι εξής:
• DUCK RACE underbone (πάπιες) 4Τ ημιαυτόματες
Α) 2βάλβιδα και 4βάλβιδα με όριο τα 125cc (Νορμάλ)
B) Κατηγορία OPEN 2βάλβιδα με όριο τα 150cc
Γ) Κατηγορία ΟΡΕΝ 4βάλβιδα με όριο τα 150cc
• VESPA RACE 2T Βέσπες, λαπρέτες κ.λ.π. με συμπλέκτη
Α) Small Frame (μικρό πλαίσιο) 2χρονα με όριο τα 136cc
B) Big Frame (μεγάλο πλαίσιο) OPEN (χωρίς περιορισμούς)
• SCOOTER RACE 2T και 4Τ Σκούτερ αυτόματα
Α) Scooter με όριο τα 90cc
B) OPEN έως 180cc
ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΕΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
DUCK RACE (Νορμάλ) 125cc εξάτμιση, φιλτροκούτι, αμορτισέρ πίσω.
DUCK RACE OPEN , VESPA RACE , SCOOTER RACE Τα όρια των κυβικών είναι με τα ρεκτιφιέ ή με κιτ μετατροπής (στα σκούτερ +3% του κυβισμού). Το κάρτερ και το σασί πρέπει να είναι εργοστασιακό.
Ηλεκτρικά, καρμπυρατέρ, ζάντες 17’ η 16’ σε όσα τις έχουν εκ κατασκευής (μόνο στα παπιά), αναρτήσεις μόνο πίσω, εξατμίσεις, φρένα, στρόφαλοι. Κεφαλές μονο στην open. Δεν επιτρέπονται slick λάστιχα και μπροστινά συστήματα μη συμβατικά δηλαδή να μην υπάρχει επάνω τιμονόπλακα που συγκρατεί τις μπουκάλες. Στάθμη θορύβου εως 96db στις 2500 στροφές.
Ιδιαιτερότητες: μοτέρ με 5 σχέσεις τρέχει στην open κατηγορία. Μοτέρ τύπου TAKEKAWA-DAYTONA-MONSTER κλπ τρέχει στην open κατηγορία. Πλαίσιο μεταποιημένο από το εργοστασιακό τρέχει στην open κατηγορία.
ΠΙΣΤΑ
Μήκος 1261μ. 7 στροφές 90ο
Πλάτος 8-10μ 7 μεσαίες
3 ευθείες 120μ. 1 στροφή 180ο
1 ευθεία 170μ. τάπητας F1
Η τελική διαδρομή θα επιλεγεί από τους διοργανωτές και θα είναι άγνωστη ως την έναρξη του αγώνα.
Ο ΜΟΘ διοργανώνει αυτόν τον αγώνα ναι μεν για να ικανοποιήσει όλους που ενδιαφέρονται για αυτό το είδος αλλά και για να φέρει στον οργανωμένο χώρο των αγώνων νέους αθλητές που θα προσχωρήσουν, μελλοντικά, σε καθιερωμένους αγώνες και θεσμούς. Ο απώτερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί ένα κύπελλο ίσως και πρωτάθλημα 50cc – 180cc που αρχικά θα ξεκινήσει από την Θεσσαλονίκη.
Η προσπάθεια αυτή είναι πρωτοποριακή και μοναδική, γι΄αυτό οι διοργανωτές εκ των προτέρων ζητούν συγνώμη σε όσους δεν ικανοποιούν. Ελπίζουν ότι με τις υποδείξεις και ιδέες των ενδιαφερομένων να διορθώσουν όποιες ατέλειες η παραλείψεις για την επόμενη διοργάνωση.
Πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί ο ειδικός κανονισμός.