Διαφημιστική καμπάνια μετατρέπει άστεγους σε σημεία ασύρματου ίντερνετ
Στο φεστιβάλ South by Southwest (SXSW) Interactive που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στο Ώστιν του Τέξας, 13 άστεγοι περιφέρονται γύρω από το συνεδριακό κέντρο φορώντας μπλουζάκια που γράφουν «I’m __, a 4G hotspot» δηλαδή «είμαι ο τάδε, ένα σημείο 4G ασύρματου ίντερνετ».
Ο καθένας κουβαλάει μια συσκευή ασύρματου ίντερνετ και με μία δωρεά μέσω SMS ή PayPal προσφέρουν στους σύνεδρους ασύρματη πρόσβαση στο ίντερνετ για όσο χρόνο θέλουν.
Η δράση είναι μέρος της καμπάνιας της εταιρείας μάρκετινγκ BBH με τίτλο «Homeless Hotspots» και προκάλεσε αρνητικές αντιδράσεις αμέσως μόλις εμφανίστηκε χθες το βράδυ, για το γεγονός ότι αντιμετωπίζει τους άστεγους ως συσκευές.
Ο πρώτος που το σχολίασε αρνητικά ήταν ο δημοσιογράφος των New York Times Ντέιβιντ Γκάλαχερ, χαρακτηρίζοντας το «λίγο δυστοπικό».
Ο ιθύνων νους της καμπάνιας πάντως, Σανίλ Ράντια, υπερασπίζεται τη καμπάνια ενώ παράλληλα δηλώνει ότι κατανοεί τις αντιδράσεις, που ήταν αναμενόμενες. Επιπλέον, τονίζει ότι όλα τα χρήματα πάνε στους ίδιους τους άστεγους και παρομοιάζει τη δράση με εκείνη της γνωστής οργάνωσης «Big Issue», στην οποία άστεγοι εκδίδουν περιοδικό, το πουλάνε στους δρόμους και κερδίζουν χρήματα.