Εκκωφαντικό τίποτα
Μέτριες εντυπώσεις άφησε η πρεμιέρα του «TV Τιγκλόν», αφού οι υπεύθυνοι της εκπομπής στην προσπάθειά τους να ανανεώσουν το προϊόν το μετέτρεψαν σε σούπερ μάρκετ. Αγχωμένες, ανεπεξέργαστες – δήθεν φρέσκιες, ιδέες, εντάχθηκαν όπως – όπως, σε ένα σύνολο που θυμίζει πάγκους σε πανηγύρι. Κι αν έμεναν σε αυτό θα ήταν ένα «αγαπημένο» κιτς, η εμφανής όμως διάθεση να παρακολουθήσουν την εξέλιξη του «ΌΛΑ» τους παγίδευσε στο να παράγουν ένα τηλεοπτικό προϊόν, χωρίς στίγμα και ταυτότητα. Διότι αυτό που είδαμε ήταν ένα τίποτα. Και αυτό που ενοχλεί δεν είναι η αντιγραφή, αλλά το τίποτα. Ανεξάρτητα από το αν αρέσει ή όχι το «ΌΛΑ», ανεξάρτητα από το αν συμφωνεί ή διαφωνεί κανείς μαζί του, είναι το μοναδικό ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ προϊόν στην ελληνική τηλεόραση, τόσο σε επίπεδο λόγου όσο και εικόνας, με όλη την σημασία της λέξης.
Το «TV Τιγκλόν» το γέννησε η ανάγκη του ανταγωνισμού, γεννήθηκε επειδή έπρεπε και όχι επειδή κάποιος ήθελε να σχολιάσει το σίχαμα της ελληνικής τηλεοπτικής και όχι μόνο πραγματικότητας. Συνειδητά προσπερνάμε κάποιες νέες αφίξεις και κάποιες «καινοτομίες», μέχρι να διαπιστωθεί η βιωσιμότητά τους, αφού εκ πρώτης όψεως ήταν άτολμες, αναμενόμενες, αλλά κυρίως άνευρες και άστοχες.