Συνεχόµενοι… πνιγµοί

Σε κρίση ασφυξίας και πανικού παρέµεινε για τέταρτη συνεχόµενη ηµέρα από την ανακοίνωση του διαζυγίου ΑΝΤ1 – Τατιάνας η εναποµείνασα µεσηµεριανάδικη τηλεόραση
Εµοιαζαν τα κορίτσια του µεσηµεριανού «Μπλα µπλα» – οι κύριοι, κάνα δυο, πιο ψύχραιµοι – σαν να τους έχει κοπεί η ανάσα, τόσο που σκεφτήκαµε να τους στείλουµε συσκευές οξυγόνου για να συνέλθουν. Δεν είναι λίγο να αντιµετωπίζει τέτοια κρίση αµφισβήτησης η ίδια σου η «θρησκεία». Γιατί αυτό σήµανε η κατάρρευση του ειδώλου Τατιάνα για τη µεσηµεριανάδικη τηλεόραση, της οποίας υπήρξε άλλωστε και πρωτοπόρος. Είναι σαν να λένε σε έναν πιστό ότι δεν υπάρχει ούτε Θεός ούτε Παράδεισος. Δικαιολογηµένος ο τρόµος µε τον οποίο αντιµετώπισαν την πτώση της Τατιάνας από το βάθρο.

Ή µήπως ήταν και κρυφή ανακούφιση; Εκείνη η ανοµολόγητη ηδονή της τροµολαγνείας, όταν έχεις επίγνωση του ότι το κακό, προς το παρόν, βρίσκεται στον αχυρώνα του γείτονα που το ‘χε και λίγο παρακάνει µε το αυθαίρετο πανωσήκωµα. Ανθρώπινα όλα αυτά! Πάντως ήταν η πρώτη φορά που ακούσαµε και τη Φαίη Σκορδά, νιόπαντρο κορίτσι, να έχει τέτοια αγωνία ώστε να φαλτσάρει η φωνή της από την προσπάθεια να υπερασπιστεί την «άριστη επαγγελµατία Τατιάνα» – λες και όλοι οι υπόλοιποι εργαζόµενοι δεν είναι άριστοι επαγγελµατίες.

Με το δίκιο της. Ετοιµάζεται για µεγάλο επαγγελµατικό άλµα, θα είναι πρωινατζού στο πλευρό του συζύγου της από του χρόνου και όσο να ‘ναι προκαλεί ανασφάλεια να βλέπεις πως η τηλεόραση που νόµιζες ότι θα σε κάνει φίρµα σιγά σιγά διαλύεται γιατί κανένας δεν τη θέλει.

Το µόνο βέβαιο είναι ότι η τύφλωση δεν βοήθησε ποτέ κανέναν να προχωρήσει. Αναρωτήθηκε άραγε κανείς από όλους αυτούς τους πανελίστες που δεν κάνουν άλλο από το να λιβανίζουν την Τατιάνα, να την αγιογραφούν, να ψέγουν τον ΑΝΤ1 και να περιµένουν ότι το Star θα της στρώσει τα κόκκινα χαλιά για να την αποκαταστήσει, αν ανταποκρίνονται στις ανάγκες µιας τηλεθεάτριας που βρέθηκε άνεργη στα 50 της χρόνια γιατί την πέταξε στον δρόµο ο εργοδότης της, όπως συµβαίνει εδώ και καιρό σε πολλές εργαζόµενες σε ανάλογη ηλικία και βρίσκει µόνο πόρτες κλειστές και δεν µπορεί να συµπληρώσει ούτε τα συντάξιµα; Γιατί απέναντί της η τηλεόραση πλέον έχει τέτοιου είδους προβλήµατα και οι άνθρωποι που τα αντιµετωπίζουν δεν δίνουν δεκάρα για το αν θα συνεχίσει ο ένας ή ο άλλος σταρ να υπογράφει χρυσά συµβόλαια ή θα υποχρεωθεί σε αργυρά.

Σε δύσκολες εποχές η ανάγκη για ψυχαγωγία µεγαλώνει, λιγοστεύουν όµως οι αντοχές απέναντι σε εκείνους που, αντί να την προσφέρουν, σαλτάρουν από την πολλή δηµοσιότητα και θεωρούν τον εαυτό τους το κέντρο του κόσµου.

Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία

Σπεύδει πάντα ο Σταµάτης Μαλέλλης να προσφέρει στέγη σε ό,τι ξεµένει από τα άλλα κανάλια και καλά κάνει, γιατί όσο να ‘ναι από τη δεύτερη διαλογή του ‘ρχεται πολύ φτηνότερο. Μόνο που δεν του βγαίνει πάντα η συνταγή.

Φταίει ότι αλλάζει το γούρι; Φταίει ότι αλλάζουν οι καιροί και δεν το παίρνουν χαµπάρι οι άνθρωποι της τηλεόρασης γιατί θεωρούν εαυτούς τέλειους; Πάντως ούτε η Κοροµηλά ούτε η Δρούζα ούτε ο Μικρούτσικος φτούρησαν.

Και τότε ήταν ακόµη άλλες εποχές, πιο ανεκτικές.

Τώρα λέγεται ότι σκοπεύει να δοκιµάσει και τη Στεφανίδου. Μια χαρά ιδέα, ιδίως αν την κάνει πιο τολµηρή και φτιάξει δίδυµο µε τη Λαµπίρη για το πρωινό του Star απέναντι στους Σκορδολιαγκαίους. Γιατί όχι;

Εδώ πρόκειται να συγχωνευτούν τράπεζες, και εκποµπές θα γλιτώσουν; Αλλωστε οι δυο τους πέρασαν πολλά χρόνια συνεργαζόµενες, προσφάτως ξαναφίλιωσαν έπειτα από µακρά περίοδο ψυχρότητας και, αν µη τι άλλο, προέρχονται από το ίδιο τηλεοπτικό κύτταρο, υπηρετούν την ίδια ακριβώς τηλεόραση. Αν και το καλύτερο κοµµάτι θα είναι το παρασκήνιο των διαπραγµατεύσεων γιατί άντε να πεις σε παρουσιάστρια που νοµίζει ότι είναι το λιγότερο αυτοκράτειρα ότι θα υπαχθεί σε κανόνες και αµοιβές πληβείων.

Και όσο για το τελευταίο, την αµοιβή, ο Μαλέλλης το ξεκαθάρισε, χρήµατα να δώσει δεν έχει, πόρτα µόνο έχει ανοιχτή αν θέλει κανείς να τη διαβεί. Περιµένει τους απελπισµένους; Για να δούµε, όλο και υπάρχουν.

Πόπη Διαμαντάκου
(Αναδημοσίευση από τα ΝΕΑ)

[Η Γιώτα Δημητρακοπούλου απουσιάζει εκτάκτως]

Comments are closed.