Gentleman (μέρος β’)

Το έχουμε πει ξανά. Πρότυπο ευγένειας ο Αυτιάς. Είχε και ευαίσθητο θέμα σήμερα το ασφαλιστικό των γυναικών και ήταν στο στοιχείο του. Μόνο αγκάθι, η παρουσία Βελόπουλου στο πάνελ που μας πήρε τα αυτιά. Και καταλαβαίνετε τον εκτροχιασμό τού τελευταίου όταν δίπλα του είχε την ανύπαρκτη φωνή τής Εύας Καιλή. Έπαιζε μπάλα μόνος του…

Ο θάνατος σου η ζωή μου
«Γλυκά στις γυναίκες» προσπαθούσε να τον μαζέψει ο Αυτιάς. Τίποτα αυτός. Και εδώ που τα λέμε γιατί να τα βάλουμε με τον Βελόπουλο που κατέχει μια χαρά το επικοινωνιακό και δεν λέμε για την Καιλή που πάει ξυπόλητη στα αγκάθια. Πόλεμος είναι η τηλεόραση, ο ισχυρότερος κερδίζει. Τι μου πας κούκλα μου φοβισμένη, με τα χαρτάκια σου, αγοραφοβική μαθητριούλα; Να φανταστείτε ότι όταν μιλάει, ούτε καν ακούγεται!

Hello;
Την ώρα που αναλύουν τα του ασφαλιστικού, σκάει η είδηση για 45χρονο που συνελήφθη να διακινεί μέσω ίντερνετ πορνογραφικό υλικό. Ο Αυτιάς ρωτάει σχετικά την Εύα Καιλή. Του απαντά κάτι για τους εργαζομένους αυτή. Καταλάβατε, ε; Είχε μείνει στο προηγούμενο θέμα! Ευγενικά την προσπερνάει μέχρι και ο παρουσιαστής. Για να αντιληφθείτε τα μεγέθη…

Φωτιά στα κόκκινα
Το ωραίο ήταν στο τέλος τής εκπομπής. Είχε φέρει στο στούντιο ο Αυτιάς μια εκτυφλωτικά κοκκινομάλλα γκομενίτσα τσαχπίνα, στο επάγγελμα χορεύτρια σε live strip show. Εκεί που όλοι στο πάνελ είχαν μια τάση να απορρίψουν το life style και τις επιλογές τής τύπισσας, ο Αυτιάς τής παίρνει μίνι συνέντευξη και τη ρωτά πράγματα εντελώς to the point σχετικά με τη δουλειά της. Αξιοπρεπέστατα και χωρίς ίχνος ρατσιστικών προβολών. Σωστός!

Κουίζ
Σε ποια από τις παρακάτω εκπομπές μιλούσαν για τον ”ευνουχισμό παιδεραστών στην Ευρώπη”:
Α. Φως στο τούνελ
Β. Αποτυπώματα
Γ. Αθέατος κόσμος
Δ. Παρέα με τον Αντρέα

Την άνοιξη μην τη ψάξεις στο Google!
Βουτιά στο ίντερνετ θα κάνει αυτό το Σαββατοκύριακο η Ελένη Μενεγάκη. Και αυτό, μάλλον, είναι απειλή. Της έστειλαν, λέει, ένα φάκελο με ταχύρυθμα σεμινάρια για άνω των 35 (λογικά αυτό που διαφημίζει και ο Λάλας, το έχετε δει το spot;). Φοράει σήμερα και μια τεράστια βιολέτα στο κεφάλι, ετοιμάζει και τις διαδικτυακές της βόλτες, θ’ ανθίσει για τα καλά!

Experiments
Και μιας και μιλάμε για χρώματα, να σας πω το εξής. Η είδηση τής πρωινής ενημερωτικής ζώνης δεν είναι ούτε τα ασφαλιστικά ούτε τα δικαιώματα των γυναικών. Αλλά ότι ο Οικονομέας φόρεσε μοβ – λιλά πουκαμισιά! Ναι, καλά ακούσατε. Ε, όταν δίπλα σου κάθεται το ουράνιο τόξο – Καμπουράκης κάπου δεν θα επηρεαστείς;

Recession calls
Μένουμε στο στιλιστικό. Και μεταφερόμαστε στο μέτωπο Όλγα Τρέμη. Δεκαπέντε κινήσεις χεριού (τουλάχιστον) κατέγραψε ο ανακριτικός φακός χτες βράδυ με την παρουσιάστρια τού δελτίου ειδήσεων τού μεγάλου καναλιού να προσπαθεί απεγνωσμένα να σηκώσει τη φράντζα της. Η οικονομική κρίση χτύπησε και το εμπόριο τής λακ…

Αλευρώματα
Το ακούσαμε στην εκπομπή «Σιγά μην κάτσω να σκάσω». Πρόταση προς Βίκυ Καγιά για να καταφέρει να γίνει η ”γυναίκα της διπλανής πόρτας” και να φορέσει επάξια τη ποδιά τού «Πρωινού Καφέ»: Εάν έχει αλεύρι πάνω της (την ώρα που μαγειρεύει στην κουζίνα), να μη το σκουπίσει, ας μείνει λίγο στη μούρη με αυτό!

Ιατρικά παράξενα
Πάντως έχει πλάκα. Εκεί που όλες οι γκόμενες στο δρόμο αν γυρίσεις και δεις ντύνονται και φτιάχνονται σαν τηλεοπτικές περσόνες, αυτές που πραγματικά κάνουν TV πασχίζουν να αποκτήσουν life style… νοικοκυράς! Κουλό;

Δελφινάριο
Τώρα όσο για την αμφίεση τής Σκορδά στην σημερινή επίσκεψη της στον «Πρωινό Καφέ», η επιστήμη τού styling κινδυνεύει με εξαφανισμό. Κατάμαυρο μίνι στενό φορεματάκι με δεκάποντες (ίσως και δωδεκάποντες, μην τις αδικώ) κόκκινες γόβες σε απευθείας σύνδεση με το μπουζουκερί τής γειτονιάς. Ειδικά το πλάνο τής κάμερας όπου ο φακός έκανε ζουμ στο πόδι και τα δάχτυλα ασφυκτιούσαν ψάχνοντας διέξοδο να βγουν, ήταν συγκλονιστικό. Της είπαν ότι ο καφές θα είναι… πρωινός;

Απάντηση για το Κουίζ
Δ. Παρέα με τον Αντρέα! Γιατί κάποια πράγματα ταιριάζουν μόνο στη ζώνη… 11.00 – 13.00 το πρωί!

Homework
Και μια ερώτηση, για δουλειά στο σπίτι. Ποια δημοσιογράφος και νυν παρουσιάστρια έχει μπερδευτεί και αντί να ρωτά τον καλεσμένο της, τον γλείφει συνεχώς;

Γιώτα Δημητρακοπούλου

Comments are closed.