Ένα νέο εργοτάξιο έξω από το υπάρχον εργοτάξιο. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω!

 

Ένα νέο εργοτάξιο έξω από το υπάρχον εργοτάξιο. Ο σώζων εαυτόν σωθήτω!

Το ήδη υπάρχον και παράνομα εγκατεστημένο εργοτάξιο της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στην πλ. Εξαρχείων, το εργοτάξιο για το οποίο αποδείχτηκε και νομικά ότι δεν τηρεί τους νόμους και τους κανόνες ασφάλειας, προφανώς και “δε φτάνει” για την πραγματοποίηση του έργου. Εκτός των έγγραφων δηλώσεων της εταιρίας μέσω των σημειωμάτων της στα δικαστήρια βάσει των οποίων το όρυγμα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με ταυτόχρονη εξασφάλιση της ασφάλειας των κατοίκων και διερχόμενων της οδού Θεμιστοκλέους, φαίνεται πως έτσι και αλλιώς ο χώρος δε θα έφτανε αφού έξω από το εργοτάξιο έχει στηθεί ένα δεύτερο, επικίνδυνο και αιτία πολλών ατυχημάτων εργοτάξιο.

Τρύπες και σκαψίματα εκτός περιφράξεων, επί των οδών Θεμιστοκλέους, Σπ. Τρικούπη, Στουρνάρη, Σολωμού και ποιος ξέρει πού ακόμα, κάνουν την πρόσβαση πεζών και οχημάτων ένα challenge για γερά στομάχια, πόδια, κεφάλια κ.λπ.

Αρχικά, το να διασχίσει πεζός/η την Στουρνάρη στο ύψος της πλατείας είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, ενώ σίγουρα αδύνατο σε περίπτωση που το άτομο βρίσκεται σε αμαξίδιο ή έχει κινητικές δυσκολίες. Χώρος δεν υπάρχει, ορατότητα δεν υπάρχει, ειδικά στη συμβολή Στουρνάρη & Οικονόμου ή & Θεμιστοκλέους.

Το ίδιο φυσικά ισχύει και στο πρώτο φανάρι επί της οδού Στουρνάρη & Σπ. Τρικούπη. Τα οχήματα δεν αποκτούν ορατότητα στον φωτεινό σηματοδότη παρά την τελευταία στιγμή. Επιπλέον, σε περίπτωση που πεζό άτομο θελήσει να πάει στο περίπτερο από τη συγκεκριμένη πλευρά κινδυνεύει να πέσει σε… τρύπα.

Και βέβαια το ρίσκο φτάνει σε high score αν τολμήσει κάποιο άτομο να περάσει τη Μεταξά. Εδώ η κατάσταση βελτιώθηκε κάπως μετά την απομάκρυνση των λαμαρινών στη γωνία με Θεμιστοκλέους, αλλά και πάλι το πρόβλημα παραμένει. Τα δε οχήματα που στρίβουν στη Σολωμού χωράνε “ξυστά” ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που μπλοκάρουν και δε χωράνε.

Την κατάσταση δυσχεραίνουν τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια, όπως επίσης και οι εγκατεστημένες πεζές διμοιρίες ΜΑΤ που χαζολογάνε στις γωνίες, ενοχλώντας και με αυτόν τον τρόπο, καθώς και τα παρκαρισμένα αστυνομικά και ασφαλίτικα αμάξια που κλείνουν ακόμα και τις διαβάσεις και τα λιγοστά περάσματα.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ επικαλέστηκε στο δεύτερο δικαστήριο την επικινδυνότητα της τρύπας που είχε η ίδια ανοίξει (μετά την έκδοση της πρώτης απόφασης) επί της οδού Θεμιστοκλέους και Βαλτετσίου και ζήτησε να μη γίνει άρση της περίφραξης γιατί θα ήταν επικίνδυνο. Βέβαια, η τρύπα έκλεισε μία ώρα αφότου ξεκινήσαμε την αναγκαστική εκτέλεση της απόφασης.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ακόμα δεν έχει αποκαταστήσει ως όφειλε έπειτα από τις δικαστικές αποφάσεις τον απελευθερωμένο χώρο της Θεμιστοκλέους.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ακόμα επιμένει να θεωρεί ότι έχει δικαίωμα να βάζει σε κίνδυνο τις ζωές ανθρώπων για τα κέρδη της

Ο εργολάβος της εταιρίας, η ΕΡΕΤΒΟ, διαπράττει έργα με την “ασφάλεια” που μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες. Και μάλιστα τη στιγμή που μιλάμε για πολυσύχναστους δρόμους, δρόμους από τους οποίους περνάνε μόνα τους παιδιά που πάνε στα γύρω σχολεία (δημοτικά, νηπιαγωγεία, γυμνάσιο).

Τα δε χώματα που βγαίνουν από τα σκάμματα εκτός και εντός εργοταξίου είναι σαφώς επικίνδυνα.

Να σημειώσουμε εδώ δύο σοβαρά δυστυχήματα με δίκυκλα που έχουν σημειωθεί εντός των τελευταίων βδομάδων.

Μηχανή μεγάλου κυβισμού έπεσε στο φανάρι Στουρνάρη και Σπ. Τρικούπη. Ο οδηγός πάτησε ελαφριά φρένο για να σταματήσει στο κόκκινο του σηματοδότη της Στουρνάρη, αλλά η μπροστινή ρόδα γλίστρησε σε χαλίκια και χώματα από το εργοτάξιο, το τιμόνι δίπλωσε, η μηχανή έπεσε. Ευτυχώς ο οδηγός πρόλαβε να “πετάξει” τη μηχανή, που έπαθε βέβαια ζημιά, αλλά τουλάχιστον δεν τον πλάκωσε. Λίγες μέρες πριν μηχανάκι είχε πέσει στη συμβολή Οικονόμου & Στουρνάρη, μπροστά στο φαρμακείο, εξαιτίας των χωμάτων της εκεί τρύπας.

Δε θα συνεχίσουμε τον κατάλογο των δυστυχημάτων, αλλά θα σταθούμε στο εξής.

Αμαξίδια, καρότσια και άτομα με ζητήματα όρασης, άτομα με κινητικές δυσκολίες έχουν αποκλειστεί από την περιοχή πέριξ της πλατείας. Δεν είναι επικίνδυνη η διέλευσή τους, είναι ΑΔΥΝΑΤΗ.

Από την πρώτη στιγμή σημειώνουμε ότι εκτός των ποικίλων κοινωνικών παραμέτρων που διαταράσσονται με την κατασκευή του μετρό, ο σταθμός στην Πλατεία Εξαρχείων απλώς δεν χωράει και η εξέλιξη των έργων το αποδεικνύει καθημερινά. Με την πάροδο των μηνών καταλαμβάνεται ολοένα και περισσότερος χώρος εκτός εργοταξίου με αποτέλεσμα να καταργείται πια όχι μόνο η Πλατεία αλλά και κάθε εύρυθμη ανάπτυξη των καθημερινών δραστηριοτήτων στους πέριξ δρόμους.

Θα κλείσουμε την παραπάνω ανακοίνωση με τον εμπαιγμό των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που εξέδωσε η τροχαία έναν χρόνο πριν!

” Σε περίπτωση σοβαρής διατάραξης της κυκλοφορίας, οι ανωτέρω εργασίες θα διακόπτονται κατ’ εντολή του Αξιωματικού Επόπτη της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής ή του Διοικητή του κατά τόπον αρμόδιου Τμήματος Τροχαίας” (15/1/24, ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΡΙΘ. 21644)

Σε εμάς τροχαία δεν υπάρχει, τροχαία δεν έρχεται. We have always… ΜΑΤ!
Ανοιχτή Συνέλευση “Όχι μετρό στην πλ. Εξαρχείων”

Comments are closed.