Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί

Απολογισμός διαχείρισης καταγγελιών 2023

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη λειτουργία των νοικοκυριών τους.

Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:

Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%

Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%

Τηλεπικοινωνίες: 25,48%

Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%

Ακίνητα: 2,66%

Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%

Διάφορα: 1,52%

Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%

Τρόφιμα: 0.76%

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2023:

– Διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε

– Επέφερε στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος

– Παρείχε στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους

Η ΕΕΚΕ βρίσκεται διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε καταναλωτικό πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει.

Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί

Κανένας καταναλωτής δεν είναι μόνος

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:

On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/epikinonia/kataggelies/

Comments are closed.