Μόνο αυθεντικά «Manolo Blahnik» στην αγορά της Κίνας
Η βρετανική μάρκα υποδημάτων «Manolo Blahnik» που έγινε η αγαπημένη όλων των γυναικών, έκανε γνωστό ότι έπειτα από 22 χρόνια δικαστικών αγώνων δικαιώθηκε για τη χρήση της επωνυμίας και των εμπορικών σημάτων της στην Κίνα.
Η εταιρεία, που πήρε το όνομά της από τον Ισπανό ιδρυτή της, ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η απόφαση εκδόθηκε από το ανώτατο δικαστήριο της Κίνας έπειτα από μακρόχρονη δικαστική διαμάχη κατά του Κινέζου επιχειρηματία Φανγκ Γιουζού (Fang Yuzhou), ο οποίος είχε κατοχυρώσει πρώτος το εμπορικό σήμα «Manolo Blahnik» για την χώρα. Τώρα προσδοκά την επέκταση της εμπορικής δραστηριότητας της σε όλη την Κίνα, σύμφωνα με το Reuters.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ