Αύξησε τα νοικοκυριά (στα 1.400) η Nielsen που μετράει την τηλεθέαση

… μετά την αντίδραση της ΕΡΤ

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από τις διαμαρτυρίες για τις χαμηλές τηλεθεάσεις της ΕΡΤ (ειδικά στο αφιέρωμα “Ένα τραγούδι για την Ουκρανία”) που φιλοξένησαν το “Protagon” και “Το Βήμα” (λες και ήταν συνεννοημένοι)… Και η Nielsen (που έχει την ευθύνη για την καταγραφή των τηλεθεάσεων) συνεμορφώθην! Και εξηγούμαστε, μαθαίνουμε ότι η εταιρία αυτές τις ημέρες ανανεώνει το δείγμα των νοικοκυριών που διαθέτουν το περιβόητο “μηχανάκι” που μετράει την τηλεθέαση… Προσθέτει δηλαδή νέα νοικοκυριά στη μέτρηση με διαφορετικό κοινωνικό-οικονομικό προφίλ, προκειμένου το δείγμα να είναι πιο αντιπροσωπευτικό.

Μάλιστα σε αυτό ακριβώς είχε εστιάσει η διοίκηση της ΕΡΤ, όταν πριν μια εβδομάδα διαμαρτυρήθηκε για τη χαμηλή τηλεθέαση της εκπομπής “Μουσικό κουτί”, κατά πόσο δηλαδή το δείγμα (των 1.200 νοικοκυριών που διαθέτουν “μηχανάκι”) είναι αντιπροσωπευτικό της ελληνικής κοινωνίας… Θεωρώντας δεδομένο ότι το “Μουσικό κουτί” που φιλοξένησε το αφιέρωμα στην Ουκρανία το είδαν περισσότεροι από τέσσερις στους εκατό.

Αν και δεν γνωρίζουνε τα κριτήρια με τα οποία η Nielsen ανανέωσε το δείγμα της, γνωρίζουμε όμως ότι το αύξησε και από 1.200 που είχε, αυτήν τη στιγμή κυμαίνεται στα 1.400 “μηχανάκια” σε όλη την Ελλάδα… Ενώ πλήρως έχει ανανεωθεί και ο εξοπλισμός που καταγράφει την τηλεθέαση.

Comments are closed.