Άγρια επίθεση στον ΣΚΑΙ και την Κουτσαυτάκη από το “Θέμα”
Άγρια επίθεση σε μια κομβική στιγμή για τα media που κλείνουν συμφωνίες με τις διαφημιστικές για την περίοδο που ξεκινάει, εξαπέλυσε το οικονομικό σάιτ του “Θέματος” (newmoney) στη διευθύνουσα σύμβουλο του ΣΚΑΙ Εύη Κουτσαυτάκη, αποκαλώντας τη “συμπαθή λογίστρια” η οποία έχει λευκή επιταγή από τον Γιάννη Αλαφούζο και αμείβεται με πέντε μηδενικά!
Το τάιμινγκ της επίθεσης προφανώς δεν είναι άσχετο, ενώ ορισμένοι παράγοντες της αγοράς βλέπουν ξεκαθαρίσματα… Πέρα από αυτό λοιπόν το σχετικό δημοσίευμα μιλάει για θορυβώδη κατάρρευση του ΣΚΑΙ αναφέροντας χαρακτηριστικά, “Ταυτοχρόνως όμως είχαμε και τη θορυβώδη κατάρρευση του ΣΚΑΪ από την πρωτο-δεύτερη θέση στην τέταρτη προς πέμπτη θέση των μετρήσεων (έπεται ο παρατημένος OPEN και η ΕΡΤ). Βλέπετε, η… συμπαθής λογίστρια του σταθμού, ονόματι Κουτσαυτάκη, (στην ομολογουμένως όχι και τόσο «γλυκιά» αυτή πιάτσα, από διαφημιστές, δημοσιογράφους και tv περσόνες) η οποία διευθύνει το κανάλι του Φαλήρου με μια εν λευκώ επιταγή από τον ιδιοκτήτη του (και, μάλιστα, με πέντε μηδενικά) έστειλε από τα ψηλά στα πολύ χαμηλά το μαγαζί τη φετινή σεζόν. Ειδικά δε στα ποσοστά του δυναμικού κοινού -που παίρνουν και τα πολλά λεφτά οι σταθμοί- τους τελευταίους μήνες το πάλαι ποτέ ισχυρό πολιτικό κανάλι με τις κοινωνικές ευαισθησίες και το οικολογικό πρόσημο πήγε σχεδόν πρώτο… αλλά από το τέλος, αφού τα ριάλιτι σόου και η μπόλικη τρασαδούρα απλά δεν πούλησαν, άσε που σου χαλάνε αγρίως και τη βιτρίνα”.
Και καταλήγει, “Βεβαίως, όλο αυτό το σενάριο που συνοψίζεται στο μοτο «αφεντικό, εμείς μπορεί να μη σκίζουμε, αλλά δεν χάνουμε λεφτά» (τα ‘λεγε κάποτε και ο εκδότης Φώτης για το Εθνος και αν θυμάστε… ανάψτε του κανένα κερί!) που υποστηρίζει η εργώδης κυρία διευθύνουσα του σταθμού, έχει δυο αδυναμίες. Η πρώτη, όταν παίρνεις ένα ισχυρό Μέσον Ενημέρωσης και καθιστάς με τις κινήσεις σου το αφεντικό του «από δήμαρχο κλητήρα», με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό στην ευρύτερη εικόνα και το όνομά του, θα πρέπει να περιμένεις -κάποια στιγμή- ότι το αφεντικό μπορεί να στραβώσει και να γυρίσει να σε… δαγκώσει. Δεύτερον, το κανάλι πήγαινε καλά γιατί μάζευε διαφήμιση το 2021 ως πρωτοδεύτερο στις τηλεθεάσεις του προηγούμενου έτους 2020. Φέτος όμως που βούλιαξε η τηλεθέαση θα κoπούν καμιά 15αριά εκατομμύρια από τα έσοδα του νέου έτους (μου λένε οι… άγιοι άνθρωποι του χώρου) και αυτό, φυσικά, θα φανεί στην εξίσωση. Αρα, λοιπόν, στο τηλεοπτικό πρωτάθλημα, που ξεκινάει σε λίγες ημέρες, δεν είναι και τόσο δυσδιάκριτο ποιος θα είναι ο αδύναμος κρίκος, οι δε ελπίδες ανάκαμψης με το Survivor που ξεκινάει εσπευσμένα σε λίγες ημέρες -όταν οι άλλοι θα παίζουν απέναντι τον Σασμό, τη Γη της Ελιάς, τις Μέλισσες και το Master Chef- μάλλον δύσκολο μου φαίνεται. Κουτσοχλωμό…”.