Και εμπορικοί οι λόγοι διακοπής εκπομπών και προγραμμάτων
Η κάθετη πτώση των τιμών της διαφήμισης καθιστά ασύμφορη τη μετάδοση τους…
Κανείς δεν αμφισβητεί τις προθέσεις των διοικήσεων των τηλεοπτικών σταθμών όπου η μια μετά την άλλη υπακούν στο “Μένουμε σπίτι”… Προσαρμόζοντας τα προγράμματα τους σε μια προσπάθεια να προστατεύσουν τους συνεργάτες τους και να περιφρουρήσουν το αγαθό της υγείας.
Σχεδον ολα τα κανάλια ανέστειλαν εκπομπές, σειρές και shows, ενώ έστειλαν παρουσιαστές στο σπίτι τους έστω και για προληπτικούς λόγους.
Ωστόσο τα κανάλια δεν παύει να είναι επιχειρήσεις… Για αυτό ειδησεογραφικά μιλώντας (και με όρους τρέχουσας οικονομίας), δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει οτι πέρα απο τις αλτρουιστικές προθέσεις (που διατυπώνουν στις ανακοινώσεις τους τα τελευταία 24ωρα αναστέλλοντας προγράμματα), ένας βασικός λόγος διακοπής κάποιων σειρών όπως για παράδειγμα οι “Αγριες μέλισσες” ή η αναστολή επ αόριστο της πρεμιέρας του big brother, πέρα από τους ιατρικούς κινδύνους που ελλοχεύουν, είναι και οι τιμές της διαφήμισης!
Τιμές εξευτελιστικές και ταυτόχρονα ασύμφορες για να μεταδίδονται προγράμματα υψηλής τηλεθέασης όπως τα παραπάνω!
Με λίγα λόγια το κόστος των συγκεκριμένων προγραμμάτων δεν μπορεί να καλυφθεί με την κατρακύλα που έχουν πάρει οι τιμές της διαφήμισης εξαιτίας του κορωνοιού! Είναι προτιμότερο λοιπόν να μεταδίδονται επαναλήψεις ή τα κενά να καλύπτονται με έκτακτες ενημερωτικές εκπομπές για τον Covid-19!