Καλοκαιρινά “ραβασάκια”
Είναι δεδομένο ότι οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές των καναλιών μοιάζουν πιο ευχάριστες και χαλαρές από τις αντίστοιχες χειμερινές. Οι παρουσιαστές είναι πιο χαλαροί και άνετοι δημιουργώντας καλύτερη είναι αλήθεια τηλεοπτική παρέα. Επίσης είναι δεδομένο ότι μέχρι στιγμής το πρωινό του ΑΝΤ1 έχει κερδίσει τις εντυπώσεις όμως θα πρέπει να είναι και να είμαστε όλοι λίγο φειδωλοί όσον αφορά τις αντίστοιχιση της καλής παρουσίας με τα ραβασάκια της AGB.
Αυτό γιατί το ραβασάκι τους καλοκαιρινούς μήνες είναι και αυτό “χαλαρό” και δεν αντικατοπρίζει την τηλεοπτική πραγματικότητα. Το δείγμα είναι από πολύ μικρό ως ελάχιστο και για αυτό οι διακυμάνσεις του μπορούν να προκαλέσουν πολλές ανατροπές. Όταν για παράδειγμα, κάποια στιγμή έχουν ανοικτή τηλεόραση μόλις μερικές δεκάδες άτομα που έχουν μηχανάκι είναι φυσικό τα νούμερα να “τρελαίνονονται” αφού ας πούμε, μπορεί να είναι μοιρασμένοι οι τηλεθεατές τα κανάλια και μόλις 10-20 από αυτούς να αλλάξουν κανάλι και να τύχει να επιλέξουν για λίγη ώρα το ίδιο. Θα φανεί στο ραβασάκι ότι το συγκεκριμένο κανάλι έσκισε οι άλλοι “πάτωσαν”. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, είναι ότι πριν λίγα 24ωρα εξαιτίας του ελάχιστου δείγματος που υπήρχε εκείνη την στιγμή μπροστά στον δέκτη και που πιθανώς κάποιοι να είχαν αφήσει ανοικτή την τηλεόραση σε κάποιο σταθμό και να έκαναν κάποια δουλειά ή είχε συμβεί κάτι άλλο και να μην έκαναν ζάπινγκ για πάρα πολύ ώρα ο Alpha στην πρωινή του ζώνη παρουσίαζε πανελλαδικά μηδενική τηλεθέαση.
Για αυτό τα στελέχη των σταθμών καλό θα είναι να πάρουν τα θετικά στοιχεία (ή και πρόσωπα) από τις πρωινές εκπομπές του καλοκαιριού και να σκεφτούν πως να τα διατηρήσουν και τον χειμώνα και να μην πολυκοιτάζουν τα ραβασάκια που δεν λένε πάντα την αλήθεια…