ITB 2015: Η Αθήνα διατηρεί τη δυναμική της στις διεθνείς τουριστικές αγορές
Η Αθήνα συνεχίζει να εμφανίζει ισχυρή δυναμική στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά, τόσο μεταξύ των παραδοσιακών αγορών, όπως η Γερμανία, όσο και μεταξύ «νέων» αγορών προέλευσης επισκεπτών από την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, ενώ ο προορισμός, μέσω στοχευμένων δράσεων κερδίζει έδαφος και σε ειδικές κατηγορίες της παγκόσμιας αγοράς, όπως ο τουρισμός Gay & Lesbian.
Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα από την κοινή συμμετοχή του Athens Convention & Visitors Bureau (ACVB) της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α) στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB 2015 που διοργανώθηκε στις 4-8 Μαρτίου στο Βερολίνο.
Η συμμετοχή της Αθήνας στην φετινή ITB αναπτύχθηκε σε τρία πεδία:
- Στην ενημέρωση και εξυπηρέτηση επαγγελματιών επισκεπτών που ενδιαφέρονται για τον προορισμό μέσω προκαθορισμένων και έκτακτων συναντήσεων.
- Στη διανομή πληροφοριακού υλικού και την ενημέρωση του κοινού που επισκέφθηκε την έκθεση τις δύο τελευταίες μέρες λειτουργίας της.
- Σε στοχευμένες ενέργειες, όπως η προώθηση της τρίτης διοργάνωσης του Travel Trade Athens, που διοργανώνεται τον Απρίλιο στην Αθήνα, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων ποιοτικών ξένων επαγγελματιών ως hosted buyers, καθώς και η ολοκληρωμένη παρουσίαση του προορισμού στο ξεχωριστό περίπτερο της ITB για τον τουρισμό Gay & Lesbian (Pink Pavilion).